Veelgestelde vragen

Wij doen er alles aan dat jij volop kunt genieten. Zowel van de voorpret als tijdens de KiKa Haarlem City Walk zelf! Heb je een vraag over de KiKa Haarlem City Walk en kun je het antwoord niet op onze website terug vinden? Dan helpen wij bij het beantwoorden van jouw vraag!

Inschrijving 2024

Inschrijving
Wanneer gaat de inschrijving open?
De inschrijving is geopend.

Wanneer sluit de inschrijving?
De inschrijving sluit op maandag 6 mei 2024 om 23:59 uur, of wanneer de deelnemerslimiet is behaald.

Hoe kan ik inschrijven?
1. Ga naar de inschrijfpagina
2. Kies voor ‘Inschrijven’
3. Doorloop alle stappen van het inschrijfformulier
4. Zodra je bent ingeschreven, ontvang je per e-mail een bevestigingsmail van ‘noreply@atleta.cc’. Via de link 'Open dashboard' kun je jouw inschrijving inzien en beheren.

Wat zijn de tarieven?
Klik hier voor de tarieven.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?
De bevestigingsmail is afkomstig van ‘noreply@atleta.cc’. Check ook jouw spam of ongewenste mail.

Als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, neem dan contact op via het contactformulier. Mogelijk heb je een typefout gemaakt in het e-mailadres.

Is er een na-inschrijving of wachtlijst?

Er is geen na-inschrijving of wachtlijst.

Wanneer de inschrijving sluit of uitverkocht is, komt er een vraag- en aanbodpagina op de website. Daar kan je een oproep doen of contact opnemen met iemand die een ticket aanbiedt. Zodra je iemand hebt gevonden, kan deze persoon via zijn/haar dashboard het ticket aan jou toewijzen.

Let op: Le Champion bemiddelt hier niet in.
Inloggen
Hoe kan ik inloggen in mijn persoonlijke dashboard?
Via deze pagina kun je inloggen in jouw persoonlijke dashboard
Inschrijving wijzigen, annuleren en overdagen
Hoe wijzig ik mijn afstand?
Open jouw dashboard om jouw afstand te wijzigen, via de knop 'gegevens' en vervolgens op 'ticket omruilen'.

Het wijzigen van jouw gegevens is mogelijk t/m 8 april 2024.

Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens en/of shirtmaat?
Open jouw dashboard om jouw gegevens te wijzigen, via de knop 'gegevens' en vervolgens op 'registratie bewerken'.

Tot wanneer kan ik mijn gegevens in mijn inschrijving wijzigen?
Het wijzigen van jouw gegevens is mogelijk t/m 8 april 2024.

Kan ik mijn inschrijving annuleren?
Als je niet mee kunt of wilt doen, kun je jouw inschrijving aan iemand anders overdragen. Hoe dat werkt, lees je bij de volgende vraag.

Leden van Le Champion kunnen hun inschrijving t/m 8 april 2024 schriftelijk annuleren via het contactformulier en krijgen hun inschrijfgeld (min administratiekosten) terug. Zie hiervoor de algemene voorwaarden op de website.

Hoe kan ik mijn inschrijving overdragen aan iemand anders?
Open jouw dashboard. Open jouw registratie, klik in jouw ticket op 'gegevens' en klik vervolgens op 'ticket overdragen'.

Indien je na 8 mei 2024, een ticket overdraagt, dien je onderling te regelen dat de stempelkaart bij de nieuwe deelnemer terecht komt.

Let op! Le Champion bemiddelt hier niet in.
Algemene voorwaarden
Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?
De algemene voorwaarden vind je hier.
Wandelshirt
Is er een wandelshirt beschikbaar?
Klik hier voor meer informatie over het wandelshirt.
Leeftijd
Wat is de minimale leeftijd om deel te nemen aan het evenement?
Deelnemers tot en met 12 jaar kunnen slechts deelnemen onder begeleiding van een volwassene.
Stempelkaart
Wordt mijn stempelkaart thuisbezorgd?
Ja, uiterlijk in de week van het evenement ontvang je jouw stempelkaart per post.

Ik woon in het buitenland, ontvang ik mijn stempelkaart met de post?
Nee, indien je met een buitenlands adres staat ingeschreven, dien je jouw stempelkaart op te halen bij de helpdesk. Je ontvangt hier in de week van het evenement informatie over.

Ik heb mijn stempelkaart niet ontvangen. Wat nu?
Als je op de dag van het evenement geen stempelkaart hebt ontvangen, kun je op vertoon van jouw laatste deelnemersinformatiemail een reserve stempelkaart ophalen bij de helpdesk op het evenement.

Informatie evenement

Start en finish
Waar is de start?
De start is bij Museum van de Geest | Dolhuys, aan de Schotersingel 2 in Haarlem.

Waar is de finish?
De finish is bij Museum van de Geest | Dolhuys, aan de Schotersingel 2 in Haarlem.

Wat zijn de starttijden?
Klik hier voor de starttijden.

Mag ik eerder/later starten?
Starten is alleen mogelijk tussen de aangegeven tijden.
Helpdesk
Waar is de helpdesk van Le Champion?
Je vindt de helpdesk nabij de start bij Museum van de Geest | Dolhuys, aan de Schotersingel in Haarlem.
Medaille
Ontvang ik een medaille?
Na de finish ontvang je een medaille voor jouw behaalde prestatie.
Tijdslimieten
Zijn er tijdslimieten?
De finish is geopend t/m 16:00 uur. Later finishen is niet mogelijk.
Bereikbaarheid
Waar kan ik parkeren?
Klik hier voor meer informatie over de bereikbaarheid.
Verzorging, medisch, faciliteiten
Welke verzorging krijg ik onderweg?
Lees hier meer over de stempel- en verzorgingsposten en de routekaarten voor de locaties van deze posten.

Is er medische hulpverlening aanwezig?
Op de meeste posten zijn er medische voorzieningen van het Rode Kruis aanwezig. Open de routekaarten voor de locaties van het Rode Kruis.

Zijn er toiletten aanwezig?
Bij de meeste stempel- en verzorgingsposten zijn toiletten aanwezig.

Overig

Vrijwilliger worden
Welke vrijwilligerstaken zijn er en hoe kan ik mij aanmelden?
Lees hier meer over vrijwilligerstaken en meld je aan via het inschrijfformulier
Le Champion Leden
Hoe kan ik lid worden van Le Champion?
Lees hier meer over de voordelen van een lidmaatschap en word lid via het inschrijfformulier.
Gevonden voorwerpen
Wat gebeurt er met gevonden voorwerpen?
Ben je iets waardevols verloren, informeer dan bij onze helpdesk ter plekke. Is het niet gevonden, informeer dan ook achteraf bij onze organisatie via het contactformulier.

Contact opnemen

Staat jouw vraag er niet bij? Stuur ons een bericht. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op!